یک بسته آرزو

برای کسایی یه بسته آرزو دارن .........

یک بسته آرزو

برای کسایی یه بسته آرزو دارن .........

تولد

امروز دلم هوس کرده ،باز هم بی هوا به آب بزند ...

هوس کرده ...

امروز دلم هوس هوس بازی دارد ...

دوست دارد ...

             دسته گلی در چشم یک خاک بکارد ....

آن زمان که دلتنگ تو بودم تو کجا بودی ؟

آن زمان که در انتظارت نشسته بودم ؟

خسته بودم ؟

شکسته بودم ؟

.

.

.

هوای تو را میخواهم و در این دلتنگی ،امواجی از یاد تو ،

تو را میخواهم در دریای خاطره های به یادماندنی .

میدانم همیشه همینگونه که هستی خواهی ماند مثل یک گل ، به پاکی چشمهایت ، به وسعت دنیای بی انتهایت !

قسم به لحظه هایی که در آغوشمی - با تو گرم هستم و نمیسوزد عشقمان -

توخورشیدی ، 

                  از جنس پروانه 

با قدم هایت آمدی به سویم ، نسیمی آمد طرفم

عادت داشتم پیله کنم به پیله های اطرافم

تو پروانه بودی - هستی ...

من همیشه با این سوال خوابم میبرد -

تو پروانه ای یا تمام هستی ام ؟